Diensten & tarieven
Mijn diensten
Waar kan ik je als professional organizer mee helpen?

Organizen in en om jouw huis
Is het tijd dat jouw huis of een deel van het huis opgeruimd wordt? Denk aan de garage waar je auto nu niet in past of geen ruimte hebt om te klussen.
De zolder die overvol staat met dozen waarvan je niet meer weet wat er in zit of er niet zo makkelijk bij kunt, waardoor je de spullen niet meer gebruikt.
De keuken waar je je stoort aan de overvolle kastjes en weinig ruimte hebt om met plezier te koken. Jouw kledingkast die rommelig is en je daardoor veel tijd kwijt bent aan het uitzoeken van jouw outfit.
Of een andere ruimte waar het rommelig is en je het overzicht kwijt bent.
Ik help je opruimen!

Administratie, archiveren
Allemaal papieren en je weet niet wat je er mee aan moet? Hoelang moet je iets bewaren? Wat kan weggegooid worden? Heb je alles betaald en hoe ziet je financiële plaatje er eigenlijk uit?
Samen zoeken we al jouw papierwerk uit. De papieren die bewaard moeten worden gaan we opbergen op een manier dat het voor jou makkelijk op orde te houden is.
We maken een overzicht van jouw inkomsten, uitgaven en de eventuele achterstallige betalingen en zoeken daar een oplossing voor. We gaan uitzoeken of er kosten zijn waar je op kunt besparen en of je recht hebt op toeslagen.
Samen zorgen we ervoor dat alles weer op orde komt.

Zorgeloos verhuizen
Er is een hoop werk aan de winkel! Wil je alleen meenemen waar je blij van wordt? Ik help je met het uitzoeken en geordend inpakken van jouw spullen, dozen labelen en kasten uit elkaar halen. In jouw nieuwe huis help ik met uitpakken, schoonmaken, opruimen en inrichten.
Op de verhuisdag kan ik aanwezig zijn om de verhuizers te ontvangen, hen te vertellen wat er moet gebeuren en in het nieuwe huis help ik de spullen op hun plek te zetten.

Hulp voor senioren
Meer overzicht en ruimte in huis om daar langer en veiliger te blijven wonen.
-
- Hulp bij opruimen en uitzoeken van spullen voor het geval je iets overkomt en je niet wilt dat nabestaanden door al jouw spullen heen hoeven.
- Hulp bij het opruimen en uitzoeken van spullen omdat je (binnenkort) kleiner gaat wonen.
- Iemand die je helpt zorgeloos te verhuizen, jouw spullen inpakt, dozen labelt en jouw spullen in jouw nieuwe woning weer uitgepakt en opruimt.
- Een woning die verkoopklaar gemaakt wordt.
- Administratie die tiptop op orde is

Hulp voor nabestaanden
Momenten met veel verdriet maken het moeilijk om keuzes te maken, zoals bij het overlijden van een dierbare. Je blijft achter met een huis vol spullen waar veel emoties en herinneringen aan verbonden zijn en jij moet daar beslissingen over nemen.
Hierin wil ik jou graag ontzorgen. We kunnen samen een lijst maken van wat er moet gebeuren en hier een planning voor maken. Zo kunnen we stapje voor stapje, in jouw tempo, de spullen uitzoeken en bespreken wat we hiermee gaan doen. Gaan we het verkopen, geven we het aan iemand die het graag zou willen hebben of gaat het naar de kringloop?
Het huis verkoopklaar maken of juist opnieuw inrichten om er als nabestaande met plezier te kunnen blijven wonen zijn ook mogelijkheden waar ik je bij kan helpen.
Je staat er niet alleen voor, samen maken we de taak lichter.
Heb ik je interesse gewekt? Neem dan contact met me op!
Wat kost Professional Organizing?
Mijn uurtarief bedraagt €60.- inclusief btw. Daarnaast bied ik ook pakketten en abonnementen aan.
U bepaalt wat we gaan doen, bv kledingkast, werkkamer, woonkamer, boekenkast, slaapkamer, zolder, keuken, schuur. incl tips.
Digitale voor & na foto’s. Na 2 weken telefonisch contact.


Basis pakketten
Basis
Kort maar krachtig ,zetje in de rug nodig?
1 uur kennismaking/intake
3 uur (samen) organizen
€ 310,-
2x 3 uur (samen) organizen.
3×3 uur (samen) organizen
Ik kom naar je toe met mijn camper!


Camper pakketten op lokatie
Vierde keuze te bepalen bv na intake gesprek
Langer dan een uur reizen met camper.
2 dagen van 6 uur per dag aaneengesloten
Vijfde keuze te bepalen na intake gesprek
3 dagen van 6 uur per dag aaneengesloten